“Uşaq Qaynar Xətti” xidmətində yenilik edilib

“Uşaq Qaynar Xətti” xidmətində yenilik edilib
28 Noy 2016 16:54

2010-cu ildə Azercell Telekom MMC-nin dəstəyi ilə yaradılan “Uşaq Qaynar Xətti” xidmətinin mobil əlavəsi istifadəyə verilib.

Şirkətdən REALPRESS-ə verilən məlumata görə, yeni informasiya texnologiyalarının uşaqların sağlamlığı, müdafiəsi, təhlükəsizliyi və təhsilinə dəstək verməsini təmin etmək məqsədilə internet saytlarının və smartfonlar üçün əlavələrin yaradılması və yayılması xüsusi önəm daşıdığından, Azercell belə bir əlavənin yaradılmasına ehtiyac duyub.

Bu gün Beynəlxalq Muğam Mərkəzində Uşaq Qaynar Xətt Xidmətinin mobil əlavəsinin təqdimatı keçirilib. Mərasimdə İnsan hüquqları üzrə müvəkkil professor Elmira Süleymanova, QHT, dövlət və özəl sektorun təmsilçiləri və media nümayəndələri iştirak ediblər.Təqdimat mərasimində məlumat üçün bidirilib ki, “Uşaq Qaynar Xətti” xidmətinin əsas məqsədi uşaqlara ilkin psixoloji yardım, emosional dəstəyin, təxirəsalınmaz köməyin göstərilməsi, müxtəlif problemlərin həllinə dair məsləhətlərin verilməsi, habelə reabilitasiya mərkəzlərinə və digər xidmətlərə yönləndirməsidir. Fəaliyyət göstərdiyi bu illər ərzində “Azərbaycan Uşaq Qaynar Xətti” xidmətinə müxtəlif problemlərlə bağlı ölkənin bir çox şəhər və rayonlarından uşaqlar və gənclər, habelə valideynlər tərəfindən 15.000 - ə yaxın müraciət daxil olub. Yönləndirilən zənglərin əksəriyyəti psixoloji və emosional problemlər, ailədaxili münaqişələr, münasibətlərdə gərginlik, həmçinin məişət zorakılığı, əlilliklə bağlı məsələlər, təhsil və hüquqi ehtiyaclar və s. ilə bağlı olub. Azərbaycan “Uşaq Qaynar Xətti” 2010-cu ildən Beynəlxalq Uşaq Qaynar Xətləri Təşkilatının qlobal şəbəkəsinin tam hüquqlu üzvüdür. Bu şəbəkəyə 143 ölkədən 178 uşaq qaynar xətt xidmətləri daxildir. Beynəlxalq Uşaq Qaynar Xətləri təşkilatının hesabatına əsasən, qaynar xətlərə edilən zənglərin sayı hər il orta hesabla 5% artır.

Mərasimdə eyni zamanda Ümidli Gələcək Gənclər Təşkilatının Uşaq Hüquqları üzrə QHT Alyansı ilə birlikdə təsis etdikləri “Heç Bir Uşağı Nəzərdən Qaçırmayaq” Milli İctimai Mükafatının növbəti qalibləri açıqlanıb. Bu mükafat hər il uşaq hüquqları sahəsində geniş fəaliyyət göstərən şəxslər və təşkilatların adlarını müəyyənləşdirir. Mükafatın məqsədi müxtəlif sahələrdə uşaq hüquqlarının müdafiəsi və uşaq problemlərinin həlli istiqamətində çalışan, həmin sahədə inkişafa, yaxşılığa doğru dəyişikliyə və islahatlara nail olmuş təşkilatlar və şəxslərin fəaliyyətini qiymətləndirməkdir. Bu il mükafat əldə edənlər sırasında “UNİCEF”, Milli Məclis, “Azercell Telekom MMC” və s. kimi dövlət və qeyri-dövlət təşkilatları oldu. Məlumat üçün bildirək ki, Azercell sözügedən mükafata 2006, 2007 və 2009-cu illərdə də layiq görülüb. Tədbirdə Bülbül adına orta ixtisas musiqi məktəbinin tələbələrindən, eləcə də fiziki məhdudiyyətli uşaqlardan ibarət musiqi qruplarının nömrələri izlənilib.

Qeyd edək ki, Azercell fəaliyyətinin ilk günlərindən uşaqların qayğısına qalmağa başlayıb, uşaq problemlərini cəmiyyətin diqqətində saxlamaq üçün məlumatlandırma kampaniyaları hayata keçirib, habelə ictimaiyyətin bu sahədə fikir formalaşdırılmasına dəstək olub. Təsadüfi deyil ki, Azercell-in həyata keçirdiyi sosial layihələrin bir çox qismi uşaqlarla bağlıdır. "Uşaq Qaynar Xətti", Mobil Diş Klinikası, Mobil Göz Klinikası, I və II Uşaq Paralimpiya İdman Oyunları, "De! Dildən-dilə, eldən-elə" şer və hekayə müsabiqəsi, "Çək!" asfalt üzərində rəsm müsabiqəsi, "Hər uşağın ailəyə ehtiyacı var", "Onlar da hədiyyə gözləyirlər..."və s. Azercell-in uşaqların rifahına yönəldilmiş layihələridir.

Daha ətraflı məlumat üçün news@mcs.az ünvanına müraciət edə bilərsiniz

Azərbaycanın mobil rabitə sənayesinin lideri və qeyri-neft sektorunun ən böyük sərmayədarı Azercell Telekom MMC 1996-cı ildə təsis edilib. Azərbaycanın mobil rabitə bazarındakı payı 48% olan Azercell-in şəbəkəsi ölkə ərazisinin 80%, əhalinin 99,8%-ni əhatə edir. Bu gün 4,5 mln nəfər Azercell-in xidmətlərinə seçir. Bir sıra innovativ texnologiya və konsepsiyaları ilk dəfə olaraq Azərbaycana Azercell gətirib: GSM texnologiyası, öncədən ödəmə sistemi, 24/7 Telefon Mərkəzi, onlayn müştəri xidmətləri, GPRS/EDGE, M2M, MobilBank, 1 nöqtədə 3 xidmət göstərən Azercell Ekspres ofisləri, mobil elektron xidməti “Asan İmza” və s. 2012-ci ildə Azercell ölkədə ilk 4-cü nəsl LTE xidmətini təqdim edib. Mobil şəbəkə keyfiyyətinin araşdırmasını aparan Global Wireless Solutions şirkətinin, eləcə də radio siqnalların şəbəkə keyfiyyətini ölçən “Opensignal” və “Testmy.net” kimi beynəlxalq sistemlərin nəticələrinə əsasən Azercell şəbəkəsi bir çox parametrlərə görə Azərbaycanın mobil operatorları arasında ən yüksək göstəricilər nümayiş etdirib.


20 Okt 2018
İqtisadiyyat

Star zavodunun ərazisi Xüsusi Sənaye Zonası elan edildi

Dünən Türkiyənin İzmir şəhərində SOCAR-ın inşa etdiyi “Star” neft emalı zavodunun açılış mərasimi keçirilib.

20 Okt 2018
İqtisadiyyat

Dolların bu günə olan məzənnəsi

Oktyabrın bu günə olan məzənnəsi açıqlanıb.

19 Okt 2018
İqtisadiyyat

Starın açılış mərasimi — CANLI YAYIM

Türkiyənin İzmir şəhərində SOCAR-ın inşa etdiyi “Star” neft emalı zavodunun açılış mərasimi başlayıb.