Azərbaycan Dövlət Turizm Agentliyi yeni turizm brendini və şüarını təqdim edib.
Realpress.az xəbər verir ki, Azərbaycan üçün yeni brend “Landor” beynəlxalq brendinq agentliyi tərəfindən hazırlanıb.
Yeni turizm loqosu “A” (Azərbaycan) hərfi şəklindədir, forması isə brendin mənasını bildirir. Brendin “Take another look” (“Yenidən nəzər yetir”) şüarı təsvirin mahiyyətini və əsas devizini daha ətraflı anlamaq üçün loqotipə təkrar və diqqətli baxışı nəzərdə tutur.
Sosial şəbəkələrdə isə həmin loqo birmənalı qarşılanmayıb və müzakirələrə səbəb olub.
Maraqlıdır ki, şəhər sakinləri yeni turizm loqosunu bəyənir və nəyə bənzədir?
Baku TV-nin sorğusunu təqdim edirik:
İtaliya bu yay sərhədlərini turistlərə üç şərtdən birinə əsasən açacaq.
Aprel ayından etibarən “Buta Airways” aşağıbüdcəli aviaşirkəti Bakıdan İstanbul və İzmir şəhərlərinə yerinə yetirdiyi xüsusi reyslərin sayını tədricən artırmağı planlaşdırır.
Azərbaycanda onlayn rejimdə Dağıstan həftəsi keçiriləcək. Tədbir Dağıstan İxraca Dəstək Mərkəzinin rəhbəri Ruslan Abasquliyevin “Rossotrudnichestvo”nun (MDB işləri, xaricdə yaşayan həmvətənlər və beynəlxalq humanitar əməkdaşlıq üzrə Federal Agentlik) Azərbaycandakı nümayəndəliyi ilə apardığı danışıqlar sayəsində mümkün olub.