“OnePlus” şirkəti maraqlı reklam kampaniyasına başlayıb

“OnePlus” şirkəti maraqlı reklam kampaniyasına başlayıb
04 Okt 2019 12:19

"OnePlus" şirkəti Londonda məhsulların reklamı məqsədilə faydalı kampaniyaya start verib.
 
"ICTnews" Elektron Xəbər Xidməti "IXBT www.ixbt.com" resursuna istinadən yazır ki, "Warp Charge SOS" adlı proqramın mahiyyəti ondan ibarətdir ki, smartfonunun enerjisi tükənən bütün şəhər sakinləri "OnePlus UK" şirkətinə olduğu yerin koordinatlarını göstərməklə "#WarpChargeSOS" heşteqindən istifadə edərək mesaj yaza bilər. Bundan sonra smartfonu istənilən yerdə enerji ilə doldurmağa kömək edən "xilasedici briqada" onun yanına gələcək. Bildirişləri "Twitter" və ya şirkətin xüsusi "Facebook" səhifəsinə göndərmək mümkündür.  
 
"Xilasedici briqada" çağırılmış yerə böyük akkumulyator və bir neçə "USB" çıxışı ilə təchiz edilən yanğınsöndürən maşınla gəlir.
 
Məlumata görə, "Warp Charge SOS" reklam aksiyası bir neçə şəhərdə, o cümlədən Amsterdam, Utrext və Helsinkidə keçiriləcək. Aksiya iştirakçılarından xidmətdən istifadə etmək üçün "OnePlus" istifadəçisi olmaq tələb olunmur.
 
Aksiya vasitəsilə "OnePlus" şirkəti "OnePlus 7T" smartfon modelini və 30 vatt gücündə "Warp Charge" sürətli enerjidoldurma texnologiyasını reklam edir.

Realpress.az


19 Okt 2019
Maraqlı

Siqareti tərgitməyin asan yolları — Qadınlar və kişilərə VACİB - VİDEO

Sadəcə siqaretdir çəkirəm deməyin. Siz əslində kofein, marixuana, heroin, kokoin çəkirsiz. Çünki gün ərzində 10-15 ədəd siqaret elə bu narkotir maddələr qədər psixoloji asılılıq yaradır.

19 Okt 2019
Maraqlı

“Apple” ən bahalı brend olaraq qalır

Əqli mülkiyyətin qiymətləndirilməsində ixtisaslaşan "Interbrand" beynəlxalq konsaltinq şirkəti dünyanın ən bahalı brendlərinin növbəti illik reytinqini dərc edib. 1998-ci ildən tərtib olunan reytinqdə "Apple" şirkəti ardıcıl yeddinci dəfə birinci yeri tutub.

18 Okt 2019
Maraqlı

Bu məşhurlara “Eurovision” qadağası qoyuldu - Siyahı

Bir neçə gün bundan əvvəl Ukrayna "Eurovision" mahnı müsabiqəsi ilə bağlı seçim qaydalarını yeniləyib. Qaydalara əsasən, 2014-cü ildən bugünə qədər Rusiyada səhnəyə çıxmış ifaçılar müsabiqəyə qatıla bilməz. Qərar Ukrayna və Rusiya KİV-lərində müzakirələrə səbəb olub, sosial şəbəkələrdə tənqidlərə məruz qalıb.